Kot globalno podjetje, ki velik poudarek namenja lokalnim iniciativam, Mastercard v Sloveniji nenehno stremi k ustvarjanju novih možnosti za podjetja in posameznike.
Nova Debetna kartica Mastercard
Spoznajte naslednjo generacijo plačilnih kartic
Ponudbe in sponzorstva
Novice Mastercard
Po začetku karantene so največji porast lokalne potrošnje užili peki, mesarji ter trgovci s sadjem in zelenjavo, tako v Sloveniji kot tudi drugod po Evropi.
BrandZ združuje 100 najboljših globalnih blagovnih znamk v 2020, ki ohranjajo pomembnost za potrošnika tudi med bojem proti trenutni pandemiji COVID-19
Nakupovalne navade se spreminjajo. Rezultati globalne raziskave podjetja Mastercard o mnenju potrošnikov na 15 trgih kažejo, da je pandemija virusa COVID-19 s seboj prinesla številne spremembe.
Mastercard otrokom, učiteljem in staršem ponuja brezplačne spletne lekcije na področju znanosti, tehnologije, inženirstva in matematike.
Mastercard študija: Tehnologija je bistvena za zagotavljanje trajnosti smučarske panoge. Nove tehnologije in inovacije so tekme Hahnenkamm (Petelinji greben) spremenile iz dogodka, kjer je bilo v ospredju le gotovinsko plačevanje, v takšnega, ki spodbuja inovativne plačilne rešitve.
Sadimo 100 milijonov dreves. V partnerstvu s podjetji z vsega sveta Mastercard predstavlja novo platformo »Neprecenljiva zveza za planet«, s katero se zavzema za pomembne investicije, namenjene ohranjanju našega planeta. Prva izmed njih je zasaditev 100 milijonov dreves tekom naslednjih pet let.
Nova Debetna kartica Mastercard predstavlja popolno evolucijo kartice Maestro. Popolnoma prilagojena vašim potrebam zagotavlja varnost, zaščito, upravljanje vsakodnevnih plačil, spletno nakupovanje in brezskrbno uporabo kjerkoli na poti.
Na tisoče ljudi po svetu si deli eno ljubezen, močnejšo od narodnosti, vere, rase ali starosti. Nogomet je več kot le športna igra, je način življenja. Zato naj zbližuje, ne razdvaja, uči sodelovanja, ne tekmovanja. Kroji še tako malo verjetna prijateljstva in gradi najtrše družinske vezi.
Poročilo z naslovom Global Destination Cities Index: Origins, ki se osredotoča na državo izvora mednarodnih popotnikov, razkriva, da je LR Kitajska iz 7. mesta leta 2009 napredovala na 2. mesto in po številu mednarodnih popotnikov zaostaja le za Združenimi državami Amerike.
Ste že dolgoletni znanci Hrvaške? Skrenite z ustaljenih poti proti novim doživetjem, ki so v sklopu programa Priceless® Cities ustvarjena za imetnike kartice Mastercard®. Na priljubljenih destinacijah vam odslej omogočamo dostop do ekskluzivnih kotičkov in edinstvene lokalne ponudbe, s katero boste na novo odkrili skrite lepote Hrvaške.
Mastercard v sodelovanju s partnerji Banca Transilvania, Boon, Edenred, J&T, mBank, Monese, N26, Revolut, Slovenská sporiteľňa in Unicredit Bank svojim strankam z današnjim dnem omogoča uporabo storitve Apple Pay za enostavna, varna in zasebna mobilna plačila. Kupci lahko z Apple Pay svoj iPhone, Apple Watch, iPad in iMac uporabljajo za hitra in priročna plačila v trgovinah, na spletnih straneh in v aplikacijah. Apple Pay je sedaj na voljo imetnikom kartic Mastercard v Bolgariji, na Cipru, v Estoniji, Grčiji, na Hrvaškem, v Latviji, Liechtensteinu, Litvi, Malti, Portugalski, Romuniji, na Slovaškem in v Sloveniji.
Spremembe se ne zgodijo same od sebe, temveč zaživijo v nas in z nami. Spoznajte Miho Kačiča, slovenskega videografa in režiserja, ki se je odločil postaviti življenje na glavo v lovu za nedosegljivim. Na pobudo in s pomočjo znanega alpinista Dava Karničarja in ekipe se je namreč v manj kot letu dni fizično in psihično preobrazil za vzpon na številne slovenske vrhove in snemanje dokumentarnega filma o osvojitvi najvišje severnoameriške gore Denali.
Močna avtentikacija imetnikov kartic (SCA), ki jo to jesen uvaja direktiva PSD2, od ponudnikov finančnih storitev zahteva, da pri izvedbi plačila obvezno uporabijo vsaj dva od treh obstoječih tipov za overjanje identitete. Raziskava odnosa do digitaliziranosti Mastercard 2019, ki jo je izvedel IPSOS Research tako razkriva, katere so trenutno najbolj priljubljene metode avtentikacije in do kakšne mere jim potrošniki zaupajo.
SOF, največji oglaševalski dogodek v Sloveniji, postaja brezgotovinski! Mastercard® bo na letošnji 28. ediciji postal uradna kartica festivala, udeležencem pa ponudil posebne brezgotovinske ugodnosti in doživetja na in izven festivalskega prizorišča.
Zlati boben, mednarodni oglaševalski festival, je ob svoji 25-letnici postal prvi popolnoma brezgotovinski kreativni festival v zgodovini. Mastercard® je začel novo tradicijo in letošnje prizorišče preobrazil v območje plačevanja s plačilnimi karticami, udeležencem pa omogočil številne inovativne, adrenalinske, osvežilne in kreativne brezgotovinske ponudbe in doživetja.
Mastercard® pričenja z nevsakdanjim projektom, v katerem vrhunskega chefa Uroša Štefelina in priljubljenega vlogerja Jana Macarola povezuje v edinstveno kulinarično zgodbo. Takšno, ki bo njiju in vsakega izmed nas spodbudila, da začne odkrivati svoje skrite strasti, jih pretvori v nekaj neprecenljivega in tako z majhnimi koraki spreminja sebe, bližnje ali celo svet, v katerem živi.
Odslej lahko s karticami Mastercard in Maestro še privarčujete, saj vam ob plačilu na mestu UJPlačam ni treba poravnati stroškov, ki nastanejo v primeru plačevanja prek spletnih bank ali na poštnih oziroma bančnih okencih.
Kadar ste v tujini, plačujte brezgotovinsko in uživajte v dodatnih ugodnostih vaše kartice Mastercard® ali Maestro®. Ta vam poleg ugodnosti omogoča varno ravnanje in upravljanje z denarjem, če pa imate naloženo mobilno banko na vašem mobilnem telefonu, lahko sproti preverjate še porabo in sledite nastalim stroškom. S seboj ne nosite gotovine ali se ukvarjate z iskanjem drobiža, temveč enostavno – tudi ob nižjih plačilih – uporabite plačilno kartico.